בעידן האינטרנט אנו עומדים מול ריגושים חזותיים כל הזמן באתרים שונים ומחפשים את הדבר הבא שירגש אותנו
וימשוך אותנו לשעות זמן ממושך באתר האינטרנט הדבר הגדול הבא הוא סיור וירטואלי .
דרך של שקיפות ממשית ללקוחות הקצה באים אך ורק באמצעים חזותיים ברשת האינטרנט .
עסקים וחברות אשר משקיעות משאבים ארגוניים יקרים בפרסום ברשת וקידום האתר שלהם בלי לשים דגש על הערך החזותי
של תמונות וסיור וירטואלי איכותי בכרטיס הביקור שלהם, מקבלים תגובות נמוכות בזמן קצר עד אפסי
באתר הבית של ארגונם
תחום הנדל"ן מקבל פניות מלקוחות לקבל תמונה ופרטים איכותניים לפני הגעה לנכס המיועד
האינטרנט כיום הוא הקשר הדינמי ביותר בין הלקוח לבעל העסק
סיור וירטואלי היא יכולת של נוכחות ממשית בבית העסק עד רמת הפרטים הקטנים
כיום גם גופים המגייסים תרומות מתאימים אישית מצגות אינטראקטיביות
על מנת להרשים את התורמים שלהם. היחס הישיר לצרכני הקצה הוא הבידול בהשקעה חכמה בבידול המוצר החזותי
בדף הבית של העסק ככרטיס אמין המשדר שקיפות לצרכן הפוטנציאלי בהווה ובעתיד .
אורי פז